Bridge over troubled water/Simon & Garfunkel
When you're weary, feeling small. When tears are in your eyes, I will dry them all. I'm on your side, when times get rough, and friends just can't be found like a bridge over troubled water I will lay me down, Like a bridge over troubled water I will lay me down
當你感到疲累與卑微渺小 當眼淚在你的眼中 我將拭乾它們 我就在你身旁,當世局艱難而朋友難尋 像橫跨在惡水上的大橋 我將伏下,幫助你走過


像橫跨在惡水上的大橋 我將伏下,幫助你走過
When you're down and out, When you're on the street. When evening falls so hard I will comfort you, I'll take your part  When darkness comes and pain is all around. Like a bridge over troubled water I will lay me down
Like a bridge over troubled water I will lay me down
當你感到失落,不被接納 當你流落街頭 當夜色深沈 我會安慰你.為你分憂解勞 當黑暗來臨,苦難遍地 像惡水上的大橋,我將伏下,幫助你走過 像惡水上的大橋 我將伏下,幫助你走過
Sail on, silver girl, sail on by  Your time has come to shine. All your dreams are on their way, See how they shine If you need a friend, I'm sailing right behind. Like a bridge over troubled water I will ease your mind, Like a bridge over troubled water I will ease your mind


啟航吧,銀髮女孩,向前航 你的時代即將大放光芒 所有的夢想都已啟程. 看,它們多麼耀眼 如果你需要一個朋友 我就航行在你身後 像惡水上的大橋 我將撫慰你的心靈 像惡水上的大橋 我將撫慰你的心靈


                       



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    chenron 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()