Unchained Melody  Righteous Brothers

Oh! My love, my darling
I hunger for your touch
A long, lonely time
And time goes by, so slowly
And time can do so much
Are you still mine?
I need your love  I need your love
God speed your love to me


Lonely rivers flow to the sea, to the sea
To the open arms of the sea
Lonely rivers sigh, wait for me, wait for me
I'll be coming home, wait for me


噢!吾愛,親愛的  我渴望你的觸摸
在漫長、寂寞的時光裡  時光緩緩的流逝
而時光無所不能  你仍屬於我嗎?
我需要你的愛  我需要你的愛
上天為我將你的愛加速前進



寂寞的河流向大海 流向大海敞開的懷抱
寂寞的河嘆息道:為我等待 我將回來,為我等待


我將回來,為我等待



 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    chenron 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()