close

Emotion/Samantha Sang
It's over and done, But the heartache lives on inside, And who's the one you're clinging to instead of me tonight
一切都已結束, 但心痛仍停留在心底 今晚,是誰取代了我和你相依偎?
*And where are you now   Now that I need you
Tears on my pillow       Wherever you go
你在哪裡呢? 此時此刻的我需要你 枕畔滿是淚痕 不論你在何方
I'll cry me a river  That leads to your ocean
You never see me fall apart In the world of a broken heart
我的淚水將流成河 流向你的海洋 你絕不會看見我崩潰 在這傷心欲絕的世界裡
It's just emotion that's taken me over. Tied up in sorrow,lost in my soul,But if you don't come back Come home to me darling, You know that there'll be nobody left in this world to hold me tight 
Nobody left in this world to kiss goodnight (Goodnight, goodnight)
那只是支配我的情感 被憂傷綑綁,在靈魂中迷失
但如果你不回來 不回到我身邊,親愛的
你很清楚這世上不會再有別人緊緊擁抱我
這世上不會再有別人親吻我道晚安(晚安........)

I'm there at your side, I'm part of all the things you are


But you've got a part of someone else
You've got to find your shining star (*)


我一直在你身邊 我是你的一部分 但你卻得到了別人的一部份 你得自己尋找閃耀的星



 


arrow
arrow
    全站熱搜

    chenron 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()