close

I can't tell you why/Eagles
Look at us baby, up all night, Tearing our love apart
Aren't we the same two people who lived through years in the dark, Every time I try to walk away, Something makes me turn around and stay. And I can't tell you why
看看我們自己,寶貝,這一整晚 咱倆的愛正被撕裂 咱們倆同病相憐,長年活在黑暗中 每一次我想走開 總有些事使我回頭留下 但我無法告訴你為什麼
When we get crazy, it just ain't right
(Try to keep your head, little girl)
Girl, I get lonely too  You don't have to worry, just hold on tight ( Don't get caught in your little world ) Cause I love you, Nothing's wrong as far as I can see, We make it harder than it has to be And I can't tell you why  No, baby. I can't tell you why I can't tell you why

當我們日漸瘋狂,一切就是不對勁(保持清醒啊!小女孩)
女孩,我也會寂寞. 你不必擔心,堅持下去(不要困在你的小小世界裡)
只因我愛你! 就我看來,目前一切無恙, 我們可以努力使未來更好
但我無法告訴你為什麼 寶貝,我就是無法告訴你為什麼
我無法告訴你為什麼




 
arrow
arrow
    全站熱搜

    chenron 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()