close

Because I love you / Shakin Stevens



Because I love you / 陳淑樺


Because I Love You /Shaking Steven 因為我愛你
If I got down on my knee and I pleaded with you
如果我跪下來求你寬恕
If I crossed a million oceans如果我越過幾百萬個海洋
just to be with you 只想跟你在一起相守
Would you ever let me down
你究竟會不會讓我失望
If I climbed the highest mountain如果我爬過最高的山
just to hold you tight只想緊緊抱著你
If I said that I would love you every single night
如果我說我會每個夜晚都愛著你


Would you ever let me down你究竟會不會讓我失望


Well,I'm sorry if it sounds kind of sad嗯我很抱歉假如聽起來有點悲傷
It's just that I'm worried,so worried只是我在擔心、很擔心
that you'll let me down你會讓我失望



*Because I love you 因為我愛你
I love you, love you
我愛你,愛你
So don't let me down所以不要讓我失望
If I swam the longest river 如果我游過最長的河
just to call your name只想呼喊你的名字
If I said the way I feel for you would never change 如果我說我對你的感覺永遠不改變
Would you ever fool around你會不會隨便應付愚弄我吧


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    chenron 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()